مطالب عمومي مطالب عمومي .

مطالب عمومي

ايروبيك ورزشي است كه در آن ريتم و آهنگ آن بسيار مهم ميباشد

اكنون در جامعه ي ما ايروبيك مورد توجه خيلي از عزيزان قرار گرفته است . و تعداد زيادي علاقه مند بخود را دارد به خصوص براي تناسب اندام و جلوگيري از چاقي و اضافه وزن صورت ميگيرد وبراي افرادي كه اضافه وزن دارند بسيار كارآمد و مناسب ميباشد .
اين باوذر غلط وجود دارد كه ايروبيك تنها براي افراد چاق استفاده ميشود ! در صورتي كه اين گونه نيست ايروبيك ورزشي است كه در آن ريتم و آهنگ آن بسيار مهم ميباشد و همين با ريتم ورزش كردن بسيار براي آرامش ذهن و روح و شادي مؤثر ميباشد و نشاط خاصي به فرد آموزش داده و تمرين كننده ميدهد و مواد نشاط در مغز ترشح ميكند وباعث سرخوشي و نشاط ما ميگردد.
در آموزش ايروبيك حركات موزون نقش بسيار زيادي دارد و اصول و قواعد خود را دارد .
اغلب تصور شده كه آموزش ايروبيك و تمرين آن تنها مخصوص خانمها ميباشد و آقايون نميتوانند از اين ورزش استفاده كنند و يا براي مربي گري آموزشهاي لازم را ببينند .
ايروبيك خيلي از عوارض و مريضيها را كاهش ميدهد از آنجا كه آموزش ايروبيك در خيلي از مراكز مختلف انجام ميشود و خيلي هم متقاضي دارد و يكي از راه هاي جا افتاده براي كاهش وزن ميباشد.
ايروبيك يك نوع ورزش هوازي ميباشد كه شدت تمرين بالاست اما مدت تمرين كوتاه ميباشد كه بدن را براي استفاده ي بيشتر از اكسيژن وادار ميكند و به مغز ما اكسيژن بيشتري در اين لحظه ميرسد و سوخت وساز بدن و تعريق آن بالا ميرود و بدن به تب و تاب مي افتد و كلي چربي ميسوزد كه بهترين راه براي كاهش وزن ميباشد و براي كنترل فشار خون و قند خون بسيار مؤثر ميباشد زيرا اين ورزش به قلب اين اجازه را ميدهد كه سرعت بازدهي و گرفتن اكسيژن را بالا ببرد و اكسيژن لازم و زياد را به بدن برساند كه باعث تبادل اكسيژن و دي اكسيد كربن ميشود و تنفس يكنواخت از بيني و دهان انجام ميشود و براي خيلي از امراض جسمي و روحي مناسب ميباشد.همين الان مي توانيد از طريق فروشگاه تهران خريد اين محصول را تهيه نمياييد.

 

 

آموزش ايروبيك
ايروبيك راهي براي جلوگيري از بي تابي ، بي حوصلگي ،افسردگي و به تبع جلوگيري از استرس و غم آلودگي و نداشتن نشاط كافي روزمره ميشود ، زيرا هنگام آموزش ديدن ايروبيك و انجام تمرين آن مقدار زيادي اندروفين در مغز ترشح ميكند و باعث سرحالي و سر خوشي ونشاط و تمركز ذهني و فكري و رشد خلاقيت آن ميگردد.
حال نگاهي بيندازيم به فوايد ايروبيك و اثرات اين ورزش و حركات آن بر سلامتي افراد:
ايروبيك وبدنسازي پايه ي تمام ورزش هاست و حركات خيلي از ورزشها را شامل ميشوند.
ورزش از هر نوع كه باشد طرافداران زيادي دارد و براي سلامتي افراد بسيار مفيد ست . اغلب مردم ورزش را دوست دارد و كسي را پيدا نميكنيد از ورزش متنفر باشد به خصوص كه از فوايد و اثرات سودمند آن مطلع هستند اما به دليل مشغله ي كاري و نداشتن وقت كافي و بهانه جويي و نداشتن انگيزه ورزشي و تنبلي و….اغلب ورزش را در زندگي خود ناديده ميگيرند و آن را در بطن زندگي خود وارد نميكنند.حال ما به عزيزان توصيه ميكنيم كه ورزش نيازي به داشتن مهارت خاص يا مكان مخصوصي ندارد و حتي ميتوان در خيابان ، محل كار يا منزل يا محل كار و يا حتي در نزديكترين پارك در محل زندگيتون شروع كنيد كه خيلي سخت نيست ونياز به وقت زياد و انرژي فراوان ندارد.و ميتوان حركات ورزشي و ايروبيك را در منزل و محل كار با حداقل امكانات انجام داد.
حتي يك كشتي گير و يا يك فوتباليست و ساير كساني كه ورزشكار هستند بايد به صورت حداقل نيمه حرفه اي آموزش ايروبيك و بدنسازي بهشان داده شود و آنها را تمرين كنند. وحتي يك خلبان جت بايد بدنسازي و ايروبيك كار كند و عضلات سينه و پاها و گردن و شانه هايش را تقويت كند و اگر اين ورزش و دمبل زدن را انجام دهد به مدت يك ساعت و اگر انجام ندهد هنگام انجام مأموريت ها و پروازهايش دچار مشكل شده و در جريان خون وي در سرعت هاي بالا و مانورهاي تخصصي دچار اختلال ميشود و بسيار خطرناك ميباشد، بنابراين براي سلامتي در خيلي از كارهاي روزمره لازم است اين ورزشها و آموزشهاي لازم را ببنيد.

خريد آموزش ايروبيك
هالتر ، وزنه ، دمبل ، چوب كش و سيم كش جزء تمرينات جدا ناپذير ايروبيك هستند كه به جلوگيري از پوكي استخوان و به تبع بهتر شدن هماهنگي بدن و همكاري عضلات براي سلامتي و اعتماد به نفس و رضايت خاطر از جسم خود ميباشد.

گرم كردن بدن : در ابتدا براي آموزش ايروبيك و انجام تمرينات آن توصيه ميشود با حركات آرام و نرم بدن خود را براي انجام تمرينات سنگين و شديد آماده كنيد. ابتدا بدن خود را” گرم كنيد”. كه به شما كمك شاياني ميكند اگر مشكل جسماني و ناراحتي شديد بدن داريد ، ناراحتي شما را كم و وضعيت شما را بهبود بخشد.

گرم كردن و انجام تمرينات ساده و كششي و بسيار نرم به شما كمك ميكند تا ايروبيك مناسب و درست انجام شود و آموزش آن درست تر ميباشد كه البته از۲ تا ۱۰ دقيقه مدت زمان مناسبي براي گرم كردن بدن ميباشد.
حال اگر گرم كردن نباشد و يا كوتاه مدت تر از زمان مناسبش باشد بسيار خطرناك است و ممكن است به بدن شوك وارد نمايد و همين شوك بدن را در وضعيت خطرناكي قرار ميدهد وحتي توصيه ميكنيم براي آموزش و انجام تمرينات ايروبيك بايد نرم نرم يا آرام آرام عمل كنيم ! حال اين به چه معناست؟ اين بدان معناست كه وقتي بدن خود را گرم ميكنيم بعد از مدت مورد نياز، سريع وارد انجام تمرينات سنگين نشويد و بگذاريد بدن آرام ارام خود را فعال كند و حتي هنگامي كه انجام تمرينات ايروبيك در حال تمام شدن است بايد از سطح فعاليت و جنب و جوش بدن كم كم بكاهيم و يك دفعه اي تمرينات را قطع نكنيد چرا كه عوارض خودش را از نظر ورزشي دارد كه به انجام اين كار” سرد كردن” ميگويند .پس در دو دوره در هر تمرين نياز است كه بدن خود را آرام آرام گرم و يا سرد كنيم .
تصورات و باورهاي غلط:
اغلب براي آموزش ايروبيك ،باورهاي غلط و نامناسبي وجود دارد كه در زير بيشتر آنها را شرح ميدهيم:
سفت و عضلاني و ماهيچه اي شدن صد در صد:اين باور غلط وجود دارد كه عضلات را حتماً به ميزان قابل توجهي ماهيچه اي ميكند اما صد در صد اين گونه نيست . ما منكر اين نميشويم كه ايروبيك و آموزش آن باعث سفت شدن عضلات ميشود ،اما ميتوان گفت تأثيرات زياد و عميقي در عضلاني كردن بدن نميكند .

آموزش ايروبيك
در بدن در حين انجام تمرينات ايروبيك و ورزش يك سري از حركات بسيار در انجام حركات ورزشي قوي تر هستند و خواه ناخواه آنها به فعاليت وادار ميشوند و اين ماهيچه ها در بدن بيشتر فعاليت ميكنند و در مقابل فعاليت از خود مقاومت نشان نميدهند كه در صورتي ميتوان گفت ايروبيك تأثير زيادي در سفت و عضلاني شدن ماهيچه ها ميكند كه تمرينات با وزنه را بسيار انجام دهيد كه در اين صورت به سفت شدن بيشتر عضلات شما كمك ميكند و شما را براي داشتن اندام مورد نظر آماده ميكند.
آب كردن چربي و اضافه وزن: عده ي زيادي از افراد تصور ميكنند كه آب شدن چربي و وزن اضافه شان تنها با انجام حركات معمولي و مدت محدود و كم ايروبيك و آموزش آن كافيست تا به وزن مورد نظر خود برسند در صورتي كه واقعيت اين است كه تنها با انجام حركات معمولي و كم تمرينات ايروبيك نميتوانند به وزن ايده آل خود برسند بلكه آنها بايد تمرينات سگين تر و رژيم غذايي مناسب تري داشته باشند در غير اين صورت نميتوانند به وزن دلخواه خود برسند و بايد يك سري از اصول آن را انجام دهند.
و اما آنهايي كه براي ايجاد تعادل و بالانس جسماني و داشتن روحيه خوب و سلامت جسماني ايروبيك را انجام ميدهند و آموزشهاي لازم آن را ميگذرانند ،بايد تمرينات را مداوم و هميشگي كنند تا به آنچه كه ميخواهد و هدف مورد نظرش است برسد.
براي ايجاد انگيزه و شوق براي انجام تمرينات آن لازم است يادداشت كنيد كه روزانه به چه مقدار پيشرفت در انجام حركات مورد نظر داشته ايد و آن ها را ثبت كنيد تا از وضعيت خود آگاه شويد و نقش انجام ايروبيك را در زندگي ورزشي و سلامتي خود و حتي معنوي و روحي مشاهده كنيد. در اين يادداشت ها ونكته برداري ها بايد متوجه باشيد كه درجه ي سختي و آساني تمرينات خود را ذكر كنيد و آن را مكتوب نماييد و بعد از مدتي با انجام مناسب و درست و هميشگي ايروبيك متوجه خواهيد شد كه تمرينات سخت برايتان بسيار آسان و آسانتر ميشود و اين خود باعث بالا بردن انگيزه ي آموزش ايروبيك ميشود.
انجام تمرينات ايروبيك و آموزش آن به شما كمك ميكند چربي ها ي اضافه را بتوانيد بسوزانيد كه بعد از سوزاندن چربي بدن شما شروع ميكند به سفت شدن . بنابراين آن باور غلط كه گفته ميشود ايروبيك حتما عضله اي ميكند اين است كه بستگي به وزن و آمادگي جسماني دارد و انجام تمرينات ايروبيك و آموزش آن از هر فرد به فرد ديگر تغيير ميكند و اين تناسب دارد با بدن فرد و مسايل جسمي فرد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 14:13  توسط سارا  |  نظر بدهيد
 

 

كوچك كننده بيني آيدان

اين روزها افراد زيادي به دنبال اين هستند تا براي هر چه زيباتر كردن صورتشان تغييراتي در سايز و اندازه بيني خود دهند.براي اين كار معمولا اولين فكري كه ممكن است به ذهن هر كسي برسد شايد اين باشد كه بايد براي داشتن يك بيني زيبا حتما دست به انجام عمل جراحي بزند.اما ما در اينجا مي خواهيم شما را با محصولي آشنا كنيم كه تا حدود زيادي مي تواند شما را از يك عمل سخت و پر هزينه نجات دهد.نام اين محصول كوچك كننده بيني آيدان است.با ما همراه باشيد تا درباره اين محصول براي شما بيشتر توضيح دهيم.
اگر شما هم از سايز و فرم بيني خود ناراضي هستيد و دوست داريد تا كمي از حجم و اندازه ان كمتر كنيد حتما نياز نيست تا عمل جراحي را اولين راه براي اين كار بدانيد.شما با استفاده از يك كوچك كننده بيني استاندارد مي توانيد تا حد قابل توجهي از حجم و اندازه بيني خود بكاهيد و آنرا به فرمي كه مي خواهيد در آوريد.اين دستگاه براي بيني هاي گوشتي به خوبي جواب داده و براحتي مي تواند در مدتي كوتاه اندازه بيني شما را كوچك نمايد. كوچك كننده بيني آيدان داراي شماره ثبت اختراع است و جالب است بدايند براي اولين بار در جهان توسط يك مخترع ايراني به شماره اختراع ۳۹۳۷۶ به ثبت رسيده و هم اكنون در خط توليد انبوه مي باشد.

كوچك كننده بيني آيدان

شما با دستگاه كوچك كننده بيني آيدان مي توانيد :
۱-فرم مناسب
۲-بالا نگه داشتن بيني
۳-اندازه مناسب
را براي بيني خود ايجاد نماييد.اين دستگاه نه تنها باعث خوش فرم شدن حالت بيني شما خواهد شد بلكه با استفاده مداوم از آن باعث ميشود تا توده هاي چربي به هيچ وجهدر ناحيه بيني شما تجمع نكنند و همين امر نيز علاوه بر كاهش حجم ان باعث خوش فرم شدن بيني شما مي شود.
ممكن است فكر كنيد كه اگر از اين كوچك كننده بيني استفاده كنيم در حين استفاده با مشكلات تنفسي روبرو خواهيم شد. در جواب بايد گفت در صورتيكه شما از محصول اصلي آيدان استفاده نماييد نه تنها اين مشكل را نخواهيد داشت بلكه براحتي مي توانيد ساعت هاي متوالي بدون هيچگونه موردي از آن استفاده نماييد.

كوچك كننده بيني آيدان
چون سايز و فرم بيني ها با يكديگر متفاوت است به همين جهت براي اينكه كوچك كننده بيني آيدان به خوبي بروي بيني شما قرار گيرد از يك سيليكون با كيفيت در ساخت آن استفاده شده تا خود را فرم و اندازه بيني شما تنظيم نمايد.شما براحتي مي توانيد ميزان فشاري كه اين كوچك كننده مي تواند به بيني شا بياورد را كم و زياد نماييد.در بازار متاسفانه به دليل استقبال بيش از حد مردم از اين دستگاه مدل هاي تقلبي فراواني در حال عرضه هستند و مشتريان به خاطر عدم آگاهي كافي از مشخصات محصول اصلي اقدام به خريد كالاهاي تقلبي و بيكيفيت مي كنند و بعد از مدتي كه از آن نتيجه لازم را نگرفتند به كل از استفاده ان نيز نا اميد خواهند شد.
پيشنهاد مي كنيم اين محصول را حتما از فروشگاه هاي معتبر تهيه نماييد و حتما از فروشنده بخواهيد كه كالاي اصلي همراه با هولگرام مخصوص و شناسنامه و گارانتي معتبر براي شما ارسال نمايد. ما نيز در فروشگاه تهران خريد براي شما علاقه مندان به دريافت اين محصول به صورت اصلي شرايطي را فراهم كرده يام كه براحتي مي توانيد در هر كجاي ايران كه باشيد تنها با چند دكمه اقدام به خريد و ثبت سفارش خود نماييد.شما مي توانيد به روش هاي زير نسبت به خريد اين محصول از فروشگاه ما اقدام نماييد.

دستگاه آيدان

 

روش خريد كوچك كننده بيني آيدان از فروشگاه تهران خريد چگونه است ؟
۱-شما مي توانيد همين الان بروي دكمه خريد پستي كه در كنار محصول است كليك نماييد و در عرض چند دقيقه سفارش خود را ثبت كنيد.
۲-اگر تمايل داريد مي توانيد آدرس پستي و نام محصول مورد نظر و نام گيرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك كنيد.
۳-همچنين شما عزيزان مي توانيد به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.
نحوه پرداخت وجه كالا چگونه است؟
شما در تهرانخريد ابتدا كالاي خود را خريد مي كنيد و زمانيكه انرا درب منزل و يا آدرس مورد نظرتان دريافت كرديد وجه انرا به مامور پست مي پردازيد.با اين روش مي توانيد با خيال راحت و بدون هيچگونه دغدغه اي نسبت به تهيه محصول خود از فروشگاه ما اقدام نماييد.
مدت زمان ارسال كالا چقدر خواهد بود ؟
كليه محصولات ما به صورت پستي براي شما ارسال خواهند شد و معمولا بين ۲ روز تا ۵ روز زمان خواهد بر. البته برخي از كالاهاي ما براي شهروندان تهراني به صورت پيكي قابل ارسال است.

 

گارانتي بازگشت پول
شما با خيال راحتي مي توانيد از فروشگاه تهران خريد اقدام به تهيه محصولات مورد نظر خود نماييد . ما تمامي محصولات خود را گارانتي كرده ايم و در صورتيكه هر گونه مشكلي در ان ديده شد ما آنرا برايتان به صورت رايگان تعويض خواهيم كرد.

 

 


شايد تا قبل از اخترا ع دستگاه كوچك كننده بيني آيدان كسي حتي فكرش هم نمي كرد كه بتوان بدون نياز به عمل جراحي در حجم و اندازه بيني دست برد و آنرا كوچك تر نمود.اما امروز اين يك واقعيت است كه با آيدان مي توانيد براحتي و در مدت زماني كوتاه و با هزينه هيا بسيار كمتر از يك عمل جراحي به بيني دلخواه خود دست يابيد.

كوچك كننده آيدان

با هم به نكاتي مهم در مورد نحوه استفاده از اين محصول مي پردازيم :
۱-شما تنها كافيست در طي روز به مدت ۳۰ دقيقه الي ۱ ساعت از اين محصول استفاده نماييد.(البته در برخي مواقع براي نتيجه گرفتن سريع و همچنين به خاطر نوع و حجم بيني بايد مدت زمان بيشتري استفاده شود.)
۲-مدت زماني كه توصيه شده حداقل از اين دستگاه استفاده شود ۴۵ تا ۶۰ روز مي باشد.
۳-دقت داشته باشيد اگر بيني شما از مدل بيني هاي گوشتي است با خيال راحت مي توانيد اقدام به خريد كوچ كننده بيني آيدان از ما نماييد.
۴-شما مي توانيد از يك دستگاه براي چند نفر استفاده نماييد بدين صورت كه در طي روز در ساعات مختلف ميان افراد مختلف استفاده گردد.
۵-دستگاه اصلي داراي ويژگي ضد باكتري بوده و به هيچ وجه در هنگام استفاده به پوست شما آسيب نخواهد رساند.
۶-دستگاه اصلي داراي برچسب اطمينان يا همان هولگرام است.و همچنين در كنار ان براي شما بايد يك كارت گارانتي معتبر و تاييديه وزارت بهداشت نيز ارسال شود.
اما دستگاهي كه ما براي شما ارسال خواهيم كرد داراي موارد زير است :
۱-كوچك كننده بيني آيدان داراي يك كنترل ال سي دار است و به صورت وكيوم كامل ارسال مي شود.
۲-همراه با اين دستگاه براي شما كارت گارانتي معتبر ارسال خواهد شد.
۳-دستگاه اصلي كه قابليت شستشو را دارا بوده و به راحتي مي توانيد آنرا تميز نماييد.
۴-يك صابون رازك اصل
۵-دفترچه راهنماي فارسي
۶-يك دي وي دي راهنما
۷-ويبراتور
۸-پد مخصوص آيدان

آيدان

 

اما شايد برايتان سوال باشد كه از كجا و چگونه مي توان محصولات تقلبي كه با نام كوچك كننده بيني آيدان در حال عرضه كردن هستند را شناسايي نمود . ما به شما نشانه هايي از اين محصولات بي كيفيت را خواهيم داد تا
۱-اولين چيزي كه بايد به آن توجه كنيد نام محصول است كه در محصولات تقلبي به گونه اي ديگر نوشته شده است.
۲-محصولات تقلبي فاقد دستگاه ال سي دي هستند.
۳-شما كوچك كننده بيني آيدان تقلبي نمي توانيد هولگرامي مشاهده نماييد.
۴-قيمت نهايي محصولات تقلبي به مراتب پايين تر از قيمت دستگاه اصلي هستند كه توسط شركت آيدان تهيه و توزيع شده است.
۵-كوچك كننده هاي تقلبي داراي بسته بندي بسيار بي كيفيتي هستند.

نشانه هاي كوچك كننده بيني آيدان (IDAN) تقلبي:

اما براي بسياري از افراد سوال شده كه نحوه عملكرد اين دستگاه به چه صورت است و چگونه مي توان باور داشت كه با خريد كوچك كننده بيني آيدان مي توان در مدت ۶۰ روز به بيني ايده آل خود رسيد ؟
در واقع پد هاي مخصوصي كه به همراه دستگاه برايتان ارسال مي گردد داراي مواد خاصي هستند و همچنين با توجه به عملكرد ويبراتور باعث مي شود تا بعد از مدتي چري هاي بيني شما از بين برود.اين عمل ويبراتور و پد هاي آن باعث مي شود تا شكل و فرم دماغتان نيز زيباتر شود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 14:10  توسط سارا  |  نظر بدهيد
 

 

حتما از تاثير ناخن ها در زيبايي و جذابيت خود اطلاع داريد و همچنين در مورد كاشت ناخن چيز هايي شنيده ايد.امروزه اين امر در بين خانم ها رواج زيادي پيدا كرده است و به دلايل مختلفي خانم ها دوست دارند انرارا تجربه نمايند.،برخي به دليل زيبايي و برخي بخاطر اينكه ناخن هايشان رنگ و روي زيبايي ندارد كاشت ناخن انجام مي دهند.ما مي خواهيم در اين مطلب شما را با انواع روش هاي انجام اين كار به طور كامل آشنا كنيم و فوايد و ضررهاي آن را بيان كنيم. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد و اگر خواستيد در اين زمينه اطلاعات بيشتري را كسب نماييد حتما پيشنهاد مي كنيم تا از مجموعه آموزش كاشت ناخن كه در فروشگاه تهران خريد برايتان تدارك ديده ايم ديدن نماييد. اين مجموعه به صورت حرفه اي و كامل از ابتدا تمامي نكات مهم راكه براي كاشت ناخن لازم است به شما خواهد آموخت.در مورد مبحث ناخن علاوه بر آموزش فوق مي توانيدآموزش طراحي ناخن را نيز از همين فروشگاه تهيه نماييد. اين مجموعه ارزشمند نيز به صورت ساده و روان انواع مدل هاي حرفه اي را به شما به صورت ساده و روان آموزش داده است.هدف از قرار دادن اموزش هاي فوق در نهايت اين است كه شما بتوانيد با كمترين هزينه ممكن در زمينه طراحي ناخن به مهارت لازم دست يابيد و از اين پس براي اين كار نياز به پرداخت هزينه هاي بالا نداشته باشيد.

آموزش كاشت ناخن

ناخن كاشتن يك روش فوق العاده مناسبي بر اي زيبا شدن ناخن ها مي باشد و همچنين زيبايي فوق العاده اي به دستان شما مي دهد،با اين كار هميشه ناخن هاي زيبا و بلندي خواهيد داشت.ناخن هاي دست وپا تاثير بسيار زيادي در زيبايي خانم ها دارد و يكي از نشانه هاي آراستگي مرتب بودن ناخن ها مي باشد، اگر مي خواهيد زيبايي خود را تكميل كنيد بايد ناخن هاي زيبايي داشته باشيد،اگر نمي توانيد ناخن هاي خود را بلند كنيد و بعد از مدت كوتاهي ميشكند و ناخن هايتان جنس خوبي ندارد اصلا نگران نباشيد با كاشت ناخن مشكل شما كاملا برطرف خواهد شد.در ضمن پيشنهاد مي كنيم براي اين امر هرگز راضي به پرداخت هزينه هيا سنگين نشويد. شما با كمي تلاش و با در اختيار داشتن يك مجموعه آموزش كاشت ناخن حرفه اي مي توانيد خيلي زود تمامي نكات لازم را فرا گرفته و خواهيد ديد كه از اين پس بدون مشكل و به راحتي مي توانيد اين عمل را انجام دهيد.ما در فروشگاه تهران خريد براي شما محصولات مرتبط ديگري را نيز تدارك ديده ايم كه عبارتند از :

۱-دستگاه طراحي ناخن

۲-شابلون طراحي ناخن

۳-مهر ناخن

اگر قصد انجام دادن كاشت ناخن را داريد اين نكته را فراموش نكنيد كه ناخن هاي شما به دليل اينكه رشد مي كند بايد بعد از كاشت ماهي يكبار ترميم انجام دهيد در غير اينصورت با رشد ناخن هايتان از ريشه ناخن ها ظاهري نامناسب پيدا مي كنند.زيبايي فوق العاده اي به دستان شما هديه مي دهد و هميشه ناخن هاي زيبا و بلند خواهيد داشت،فايده ديگر كه بسيار مهم مي باشد اين هست كه كساني كه بخاطر استرس و يا هر دليلي عادت به جويدن ناخن دارند با كاشت ناخن عادت خود را ترك مي كنند و مشكل جويدن ناخن به طور قطعي برطرف خواهد شد.

همچنين براي شما عزيزان محصولات متنوعي  درباره موارد زير نيز در فروشگاه تدارك ديده ايم :

۱-نگين ناخن

۲-تقويت كننده ناخن

۳–استيكر ناخن

۴-مانيكور ناخن

۵–لاك پاك كن

كاشت ناخن

 

اگر قصد انجام دادن اين كار را داريد بايد بسيار تحقيق كنيد و در نهايت پيش يك ناخن كار حرفه اي كه نمونه كارهايش را از قبل ديده باشيد مراجعه كنيد تا ناخن هاي شما آسيبي نبيند.اگر يك ناخن كار حرفه اي عمل كاشت ناخن را انجام دهد هيچ گونه عوارضي نخواهد داشت،اما اگر به يك ناخن كار ناشي مراجعه كنيد ممكن است به دليل نداشتن تجربه زياد ناخن هاي شما كه تاثير فوق العاده اي در زيبايي شما خانم ها دارد آسيب ببيند مثلا ناخن كار اگر ماهر نباشد ممكن است با سوهان كشيدن زياد ناخن ها صدف ناخن را از بين ببرد و اگر به موقه از ضد قارچ استفاده نكنيد به بيماري صدف ناخن مبتلا مي شويد.پس خيلي دقت كنيد تا در نهايت به يك ناخن كار حرفه اي مراجعه كنيد تا با خيال راحت عمل كاشت ناخن را انجام دهيد و بدون عوارض هميشه ناخن هاي زيبا داشته باشيد و به جذابيت و زيبايي خودتان بيفزاييد.

آموزش كاشت ناخن

در ضمن در بخشي ديگر از فروشگاه ما براي علاقه مندان انواع محصولات لاك ناخن را نيز تدارك ديده ايم. همچنين براي علاقه مندان به ناخن مصنوعي نيز محصولاتي در اين زمينه در تهران خريد اضافه كرده ايم كه تماشاي آنها خالي از لطف نخواهد بود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 14:10  توسط سارا  |  نظر بدهيد
اين روزها يكي از محصولاتي كه خانم براي زيباتر كردن ناخن هاي خود از آن استفاده مي كنند نگين ناخن است. اين محصول مورد علاقه اكثر خانم هاي جوان بوده در همين مدت كوتاهي كه در بازار وارد شده توانسته توجه بسياري را به خود جلب نمايد.ما در فروشگاه تهران خريد براي شما عزيزان در بخش مربوط به طراحي ناخن محصولاتي را از جمله نگين ناخن برايتان قرار داده ايم كه براحتي مي توانيد در صورت پسند كردن از هر كجاي كشور كه باشيد اقدام به سفارش و خريد كالاي فوق نماييد.در ضمن براي شما علاقه مندان نيز يك مجموعه آموزش طراحي ناخن نيز در بخش محصولات آموزشي تدارك ديده ايم كه مي توانيد با تماشاي ان خيلي زود به درجه بالايي از مهارت در اين زمينه دست يابيد.در زمينه كاشت ناخن نيز مي توانيد مجموعه اي بي نظير كه برايتان اماده كرده ايم را تهيه و تماشا نماييد. معمولا براي اين امر خانم ها هزينه هاي بسيار زيادي انجام مي دهند در صورتيكه شما مي توانيد با تماشاي آموزش كاشت ناخن خيلي زود به مهارت لازم دست يابيد.

 

همه خانم ها طرفدار زيبايي هستند و دوست دارند در مهماني ها و مجالس جذاب و زيبا باشند اما هميشه لازم نيست براي افزودن زيبايي و جذابيت وسيله هاي گران قيمت بخريد و يا هزينه هاي بالايي براي رفتن به سالن هاي زيبايي بپردازيد،ما به شما خانم ها محصول بسيار جالب و شگفت انگيز نگين ناخن  را پيشنهاد مي كنيم،شما با داشتن اين محصول مي توانيد ناخن هاي خودتان را به بهترين شكل طراحي كنيد و به زيبايي خود صد برابر اضافه كنيد،زيبايي ناخن ها نقش بسيار مهمي در زيبايي دستان و جذابيت و آراستگي شما دارد و شما خانم ها با صرف هزينه بسيار ناچيز مي توانيد جذاب شويد فقط بايد كمي ابتكار به خرج دهيد و طرح هاي جالبي روي ناخن هايتان بزنيد.

ما علاوه بر محصول فوق براي شما در اين زمينه محصولات ديگري اماده كرده ايم كه اسامي آنها را در زير مي توانيد ملاحضه نماييد :

۱-دستگاه طراحي ناخن

۲-شابلون طراحي ناخن

۳-مهر ناخن

با محصول شگفت انگيز و بي نظير نگين ناخن  به راحتي در منزل ناخن هاي خودتان را مطابق سليقه خودتان تزيين كنيد.اين وسيله بي نظير براي خانم هايي كه ناخن هاي زيبايي دارند و دوست دارند ناخن هايشان را طرح زيبا بزنند،مناسب مي باشد.داشتن نگين ناخن شما را از رفتن به آرايشگاه و پرداخت هزينه هاي گزاف بي نياز مي كند.ناخن در زيبايي و آراستگي شما خانم ها نقش بسيار زيادي دارد،اگر ناخن هاي خود را به صورت زيبا تزيين كنيد مي توانيد جذابيت و زيبايي خودتان را چندين برابر كنيد.با محصول شگفت انگيز نگين ناخن طرح هاي جذاب را پياده سازي كنيد و در مهماني ها و مجالس بدرخشيد و دوستانتان را شگفت زده كنيد.خانم هاي خوش سليقه و شيك پوش فرصت را از دست ندهيد و هر چه زودتر با خريد اين محصول شگفت انگيز و فوق العاده كاربردي،با هزينه بسيار ناچيز و در كمترين زمان طرح هاي هاي فوق العاده زيبا را بر ناخن هاي خود بزنيد و به همين راحتي به جذابيت و زيبايي خود بيفزاييد و متفاوت باشيد.

 

نگين ناخن جديدترين محصول در دنياي مد و فشن مي باشد با خريد نگين ناخن ،ناخن هاي شيك و زيبا داشته باشيد.زيبايي و آراستگي ناخن ها در برخورد ديگران با شما اثر مي گذارد و داشتن ناخن هاي زيبا يكي از نشانه هاي با سليقه بودن و شيك بودن مي باشد و با استفاده از نگين ناخن ديگران تصور مي كنند كه شما كاشت ناخن و يا كاشت ناخن قالب انجام داده ايد.
۷۰ درصد زيبايي به نكات ظريف بستگي دارد كه زيبايي ناخن يكي از اين نكات ظريف مي باشد كه بايد به آن توجه زيادي كرد.اگر بهتربن و گران قيمت ترين لباس را بپوشيد و بهترين آرايش را داشته باشيد اما ناخن هاي زيبا و جذاب نداشته باشيد زيبايي شما تكميل نخواهد بود و به چشم نمي آيد.

در بخش ديگري از فروشگاه البرز خريد نيز مي توانيد محصولات زير را بيابيد كه دقيقا مرتبط با حوزه طراحي ناخن مي باشند :

۱-نگين ناخن

۲-تقويت كننده ناخن

۳–استيكر ناخن

۴-مانيكور ناخن

۵–لاك پاك كن

با كمي صبر و حوصله مي توانيد طرح هاي متفاوت و جالب را با استفاده از نگين ناخن  بر روي ناخن خود انجام دهيد و زيبايي خود را در مجالس چندين برابر كنيد و متمايز باشيد.شك نكنيد كه اگر يكبار از نگين ناخن استفاده كنيد دوستانتان از شما خواهند پرسيد كه چطور طرح زيبا را پياده سازي كرديد و شما بايد در مورد اين محصول بي نظير برايشان توضيح دهيد.
قيمت مناسب،طرح هاي زيبا،كاركرد آسان از ويژگي هاي نگين ناخن مي باشد.در ضمن در فروشگاه براي علاقه مندان به ناخن مصنوعي نيز محصولاتي در اين زمينه تدارك ديده شده است و همچنين مي توانيد به بخش لاك ناخن نيز مراجعه و تنوع محصولات ما را در اين بخش مشاهده نماييد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 14:4  توسط سارا  |  نظر بدهيد
آموزش طراحي ناخن

 

اين روزها اكثر خانم ها براي زيباتر كردن ناخن هاي خود به دنبال طراحي ناخن هستند.مدل هاي بسيار شيك و زيبايي را مي توان براي اين منظور استفاده كرد و اگر اين كار به خوبي صورت پذيرد زيبايي خاصي را براي شما به همراه خواهد داشت. اما نياز نيست حتما براي طراحي ناخن هايتان هزينه زيادي انجام دهيد و ساعت ها رد آرايشگاه ها وقت خود را تلف كنيد. ما در فروشگاه تهران خريد براي شما مجموعه اي بي نظير را آماده كرده ايم كه مي توانيد از ان در جهت آموزش و يادگيري اين هنر استفاده نماييد. مجموعه آموزش طراحي ناخن البرز خريد به صورت حرفه اي به شما مي آموزد كه براي داشتن ناخني زيبا و منحصر به فرد دقيقا بايد به چه روشي عمل نماييد .شما براحتي درخانه و بدون هيچگونه دردسري مي توانيد زيباترين و منحصر به فرد ترين مدل هاي طراحي ناخن را براي خودتان انجام دهيد و هر بار كه خواستيد براحتي و بدون هيچ هزينه اضافي مي توانيد طرحي ديگر را براي خود جايگزين طرح قبلي نماييد.بعد از مدتي  خودتان مي توانيد با خلاقيت و ايده هاي جذابي كه در ذهن داريد طرح هاي مختص خود را به راحتي خلق نماييد.در مجموعه آموزش طراحي ناخن كه ما برايتان فراهم كرده ايم شما به صورت گام به گام مي توانيد تمام مراحل اين كار را با كيفيت بالا تماشا كنيد و خيلي زود خود را تبديل به يك طراح ناخن حرفه اي نماييد.

طراحي ناخن

حتي براي دختر خانم خود نيز مي توانيد زيباترين و شيك ترين طرح هاي روز را پياده سازي نماييد و از انجام هزينه هاي بيهوده براي اين كار به خوبي صرفه جويي نماييد.شما حتي اگر در اين زمينه فردي تازه كار هستيد اصلا جاي نگراني ندارد .در اولين قدم بايد اقدام به تهيه مجموعه آموزش طراحي ناخن نماييد و سپس بعد از تماشاي مجموعه فوق و كمي تمرين و تكرار حال نوبت به زمان اجرا ميرسد .براي شروع مي توانيد بروي ناخن هاي خود و يا دوستانتان شروع نماييد و خواهيد كه اصلا كار سخت و دشواري نيست و اگر كمي حواستان جمع باشد و دقت كنيد مي توانيد طرح هاي زيبايي را بوجود آوريد.در اين زمينه ما براي شما محصولا ديگري را نيز تدارك ديده ايم كه مي توانيد نسبت به تهيه انها اقدام نموده و كار طراحي ناخن را به صورت حرفه اي تر انجام دهيد .محصولاتي كه براي شما آماده كرده ايم عبارتند از :

۱-دستگاه طراحي ناخن

۲-شابلون طراحي ناخن

۳-مهر ناخن

همچنين در بخشي ديگر از فروشگاه براي شما محصول آموزش كاشت ناخن را در نظر گرفته ايم. شما اگر علاقه مند به كاشت ناخن هستيد ولي در اين زمينه اطلاعات خاصي نداريد مي توانيد براحتي با تهيه اين مجموعه آموزشي بي نظير از فروشگاه البرز خريد خيلي زود و راحت تر از آنچيزي كه تصور مي كنيد نسبت به يادگيري كاشت ناخن اقدام نموده و خواهيد ديد كه در مدت كوتاهي مي توانيد به صورت كامل و به تنهايي خودتان نسبت به اين امر اقدام نماييد.شما با تهيه مجموعه آموزش كاشت ناخنمي توانيد از هزينه هيا بسياري كه قرار است براي انجام اين كار پرداخت كنيد جلوگيري كرده و در واقع صرفه جويي خوبي  براي شما خواهد شد.

براي علاقه مندان به ناخن مصنوعي نيز محصولات خوبي را رد نظر گرفته ايم كه مي توانند به بخش مربوطه مراجعه و از محصولات ما در زمنيه ناخن هاي مصنوعي ديدن نمايند.و در اخر سعي كرده ايم تا از انواع لاك ناخن با كيفيت هاي بالا و در مدل هاي مختلف در فروشگاه استفاده نماييم تا شما اگر نياز به تهيه لاك براي ناخن هايتان داشتيد بتوانيد در همينجا تمام نيازهاي خود را برطرف نماييد.از ديگر محصولات ما كه مرتبط با حوزه طراحي ناخن مي باشند مي توان به موارد زير اشاره كرد :

۱-نگين ناخن

۲-تقويت كننده ناخن

۳–استيكر ناخن

۴-مانيكور ناخن

۵–لاك پاك كن

+ نوشته شده در  چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴ساعت 14:4  توسط سارا  |  نظر بدهيد
ناخن هاي زيبا و بلند موجب زيبايي و خوش حالت شدن دستها مي شوند. شما خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد و با تهيه محصول بي نظير ناخن ژله اي هميشه ناخن هاي زيبا داشته باشيد و بروز و جذاب باشيد.

 

 

همه افراد از داشتن ناخن هاي سالم، زيبا و خوش فرم لذت مي برند،اما براي داشتن ناخن هاي زيبا و سالم بايد تمام نكات لازم را بدانيم و رعايت كنيم و مشكلات بسيار دارد.اكثرا وقت و شرايطش را ندارند. اصلا نگران نباشد ما براي شما محصول بي نظير ناخن ژله اي را تهيه و در فروشگاه اينترتي تهران خريد قرار داده ايم.با ناخن ژله اي كلكسيون زيبايي شما خانم ها تكميل خواهد شد و همه مجذوب زيبايي دستان شما خواهند شد.

براي كاشت ناخن ديگر نيازي به آرايشگاه و صرف زمان و هزينه نداريد و به راحتي در منزل و در كمترين زمان مي توانيد بهترين ناخن ها را داشته باشيد.


اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد و مي خواهيد بدون صرف هزينه و وقت براي رفتن به آرايشگاه،ناخن هاي زيبا و جذاب داشته باشيد هر چه زودتر اقدام به خريد اين محصول بي نظير كنيد.شك نكنيد كه با خريد ناخن ژله اي، ديگران را مجذوب زيبايي خود مي كنيد و هميشه منحصر به فرد هستيد.

طرز استفاده:
به راحتي و بدون نياز به چسب ناخن مي توانيد ناخن ژله اي را روي ناخن هاي خود قرار دهيد و چند دقيقه با سشوار روي آن بگيريد تا محكم شود.و به دستان شما زيبايي ببخشد.

همه خانم ها طرفدار زيبايي هستند و دوست دارند هميشه زيبا و جذاب باشند.اين نكته را نبايد فراموش كرد كه در زيبايي بايد به همه جزئيات توجه داشت و آخرين چيزي كه در زيبايي خانم ها بسيار مهم مي باشد ناخن هاي زيبا و مرتب مي باشد،پس اگر از آن دسته از خانم هايي هستيد كه در زيبايي خود به همه جزئيات توجه داريد حتما اين نكته را در نظر داشته باشيد كه دستهايتان با ناخن هاي سالم،زيبا و خوش فرم بسيار زيباتر و جذاب تر مي شود و زيبايي شما را كامل تر ميكند.

 

اگر شما هم از اينكه جنس ناخن هايتان سست بوده و دير به دير بلند مي شوند و بعد از بلند شدن ميشكند ناراحت هستيد،ما با معرفي محصول بي نظير و شگفت انگيزناخن ژله اي مشكل شما را حل كرده ايم.

 

استفاده از چسب ناخن باعث آسيب رساندن به ناخن ها مي شود، اما با ناخن ژله اي به راحتي و بدون استفاده از چسب فقط با گرم كردن با سشوار، ناخن هاي شما محكم مي شود و شما نياز به هيچ گونه مهارت و تخصصي براي زيبا كردن ناخن هايتان نداريد به راحتي و بدون رفتن به آرايشگاه بهترين ناخن ها را داشته باشيد.

فرصت را از دست ندهيد و هر چه سريعتر با خريد محصول بي نظير ناخن ژله اي،هميشه ناخن هاي خوش فرم و زيبا داشته باشيد و هميشه متمايز باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۳۱:۰۴ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :