مطالب عمومي مطالب عمومي .

مطالب عمومي

واليبال

در ميزان افزايش زيبايي

همه مي دانيم كه م بخش مهمي از زيبايي هر كسي را تشكيل مي دهد. شما اگر موهايي خوش فرم و خوش حالت و خوش رنگ داشته باشيد قطعا در ميزان افزايش زيبايي شما موثر بوده و مي تواند از شما چهر اي جذاب نمايش دهد.علاقه مندان زيادي دوست دارند تا خودشان يك روزي بتوانند موهاي خود را با مدل هاي مختلف و معروف جهان ببافند .بر همين اساس ما امروز يك مجموعه بي نظير با نام آموزش بافت مو را براي شما علاقه مندان تهيه كرده ايم كه قطعا مي تواند به شما در اين مورد كمك فراواني نمايد.
اين مجموعه بي نظير داراي آموزش انواع بافت مو بوده و خيلي زود شما را تبديل به يك بافنده موي ماهر خواهد كرد. تا قبل از اين اگر مي خواستيد مدل موي خود را تغيير دهيد نيازمند اين بود كه حتما وقت و هزينه بالايي را صرف رفتن به آرايشگاه ها مي كرديد تا مدلي كه دوست داريد را برايتان اجرا نمايند.اما امروز شما با داشتن اين مجموعه براحتي يم توانيد بدون نياز به مراجعه به آرايشگرها و پرداخت هزينه بالا براحتي انواع مدل هاي مختلف و روز دنيا را براي خود اجرا نماييد.
از مزاياي اين مجموعه ارزشمند اين است كه آموزش تصويري بافت مو را به شما ارائه مي دهد و شما بارها و بارها مي توانيد تمام مراحل آموزش را با تمام جزييات ان مشاهده نماييد و به رفع اشكالات خود بپردازيد.پيشنهاد مي كنيم با يكي از دوستان خود به تماشاي اين آموزش بپردازيد و براي همديگر به عنوان مدل قرار گرفته و رد پايان هر اموزش ان را براي خود و دوستانتان اجرا نماييد تا خيلي زود به مهارت لازم رد يان امر دست يابيد.فروشگاه تهران خريد محصول فوق را با كيفيت بالا در اختيارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش بافت مو
همچنين آرايشگرها نيز مي توانند از اين مجموعه ارزشمند استفاده نمايد و بر اطلاعلات خود در زمينه آموزش مدل بافت مو بيافزايند. در اين مجموعه ارزشمند شماآموزش بافت مو آفريقايي و آموزش بافت مو فرانسوي را به راحتي خواهيد اموخت و از اين پس نيز مي توانيد براي خود و دوستانتان در كمترين زمان ممكن بهترين و جذاب ترين مدل موها را پياده سازي نماييد.براي دريفات اين محصول ارزمند مي توايند به روزش هاي زير عمل نماييد:
۱-آدرس +كد پستي +نام محصول +نام گيرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك دهيد.
۲-مي توايند همين الان تماس گرفته و به صورت تلفني ثبت سفارش نماييد.
۳-مي توايند بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك كرده و از طريق سايت اقدام به خريد محصول مورد نظرتان نماييد.
آيا تا به حال به اين فكر افتاده ايد كه براي جذابيت بيشتر خود مي توانيد با تغيير مدل موهاي خود به اين امر دست يابيد ؟ اما آيا توانايي پرداخت هزينه هاي هر بار رفتن به آرايشكاه ها را صرفا براي تغيير مدل مو را داريد ؟ مسملما جواب بسياري زا شما خير است. پس شمايي كه چنين امكاني برايتان فراهم نيست بهتر است كه خودتانآموزش بافت مو را فرا گرفته و از اين پس بدون نياز به پرداخت هزينه هاي سنگين هر زمان كه خواستيد در هر مكاني كه بويدد به تغيير مدل موهاي خود بپردازيد و هر بار با چهره اي جديد در ميان دوستان خود ظاهر شويد.
در ميان ساير مجموعه هاي آموزش انواع بافت مو اين مجموعه بسيار كامل تر و روان تر بوده و حتي اگر در سطح بسيار مبتدي نيز باشيد مي توانيد توسط اين سي دي ها به درجه بالاي ياز مهارت دست يابيد.اميدواريم كه پس از ديدن اين اموزش بتوانيد با ايجاد مدل هاي مختلف مو براي خود و دوستانتان چهره هاي جذاب و زيباتري را ايجاد نماييد.

 

آموزش بافت مو

يكي از بهترين و كاربردي ترين مجموعه هاي اموزشي كه مخصوص بانوان مي باشد در باره آموزش بافت مو است. شما با تماشاي مجموعه فوق براحتي از اين پس مي توانيد بدون نياز به پرداخت هزينه هاي زياد و رفتن به آرايشگاه ها موهاي خود را با مدل ها و طرح هاي مختلف بفاته و زيبا نماييد.ما براي شما عزيزان و علاقه مندان به هنر فوق مجموعه اي بي نظير را آماده كرده ايم كه در ان مي توانيد آموزش انواع بافت مو را فرا گرفته و براحتي در منزل براي خود وديگران پياده سازي نماييد.
همچپنين شما آرايشگرها نيز اگر مي خواهيد در اين كار حرفه اي تر شويد و مدل هاي بيشتري را فرا بگيريد اين مجموعه مي تواند به كمك شما آمده و به صورت قدم به قدم تمام مراحل مختلف اين هنر را به شما آموزش دهد.از مزاياي اين مجموعه اين است كه با سادگي و دقت بالا به شما تمام مراحل را اموزش مي دهد.آموزش تصويري بافت مو مانند يك كلاس پيشرفته عمل كرده و تمام تكنيك ها و مراحل اين كار را به شما با بالاترين كيفيت ممكن نشان مي دهد.

خريد آموزش بافت مو
معمولا در ميان مدل هاي مختلف روش هاي آموزش بافت مو آفريقايي و اموزش بافت مو فرانسوي از طرفداران بيشتري برخو.ردار بوده و در اين مجموعه بي نظير نيز ما هر دو روش را با بالترين كيفيت ممكن به شما علاقه مندان آموزش داده ايم.شما با مدل مويي متفاوت مي توانيد بسيار از قبل شيك تر و منحصر به فرد تر باشيد و باعث شگفتي بقيه نيز شويد.
آموزش فوق براحتي هم در داخل دستگاه هاي خانگي و هم در كامپيوتر قابل پخش است و شما مي توانيد بارها و بارها با كيفيت بالا به تماشاي مراحل مختلف آموزش بافت مو بنشينيد و به خوبي تمام جزييات ان را فرا بگيريد.براي تهيه محصول فوق نيز مي توايند همني الان به روش هاي زير عمل نموده و اقدام به خريد نماييد :
۱-كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك كنيد و سفارش خود را براحتي از طريق سايت به ثبت برسانيد.
۲-آدرس پستي +كد پستي+نام محصول +نام گيرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك داده و از طريق ارسال پيامك ثبت سفارش نماييد.
۳-مي توانيد همين الان به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نماييد.
ما براي شما سعي نموده ايم تا از ميان ساير محصولات اموزش بافت مو يكي از بهرتين ها و كاربردي تر ين ها را در نظر بگيريم . محصولي كه با دقت بالايي به مراحل مختلف آموزش مي پردازد و دقيقا شما را با ريزه كاري هاي موجود آشنا مي كند.شما آموزش انواع بافت مو را براحتي و با ديدن همين آموزش فرا خواهيد گرفت و ديگر نياز نيست تا به كلاس هاي مختلف رفته و هزينه و وقت خود را بيهوده تلف نماييد.
مجموعه آموزش مدل بافت مو كه از سيات ما خريداري مي كنيد داراي گارانتي بوده و در صورت هر گونه عيب و نقص براي شما تعويض خواهد شد.پس با خيالي آسوده اقدام به خريد نماييد.
مو در تغيير چهره هر فردي بسيار موثر است و اگر بتوانيد با هوشياري مدل موي خود را تغيير دهيد مطمئن باشيد در زيبايي شما تاثيري دو چندان خواهد داشت.در ضمن از پرداخت هزينه هيا زياد به آرايشگر ها نيز راحت خواهيد شد. كافيست كمي حوصله به خرج دهيد و يك بار با دقت به تماشاي مجموعه آموزش بافت مو بنشينيد و تمام مراحل ان را با دقت براي دوست خود كه به عنوان يار كمكي شما است اجرا نموده تا در اين كار حرفه اي شويد.ده ها مدل مختلف با تنوع بالا در يان مجموعه خواهيد يافت كه هر كدام چهرهاي جذاب را براي شما خلق خواهند كرد.
در ميان ساير مجموعه هيا آموزش تصويري بافت مو اين مجموعه به دليل سادگي و روان بودن در آموزش يكي از پرطرفدارترين آنها بوده و استقبال خوبي از ان به عمال آمده است.شما همين الان مي توانيد نسبت به خريد و تهيه اين مجموعه ارزشمند اقدام نماييد و بعد از رديافت كالا وجه آنرا به مامور پست درب منزل بپردازيد.

نوشته شده توسط ليلا در 14:20 |  لينك ثابت   • نظر بدهيد

چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴

خاص و منحصر به فرد

مونوپاد

اصلي را از ما بخواهيد

با مونوپاد بهترين سلفي ها را بگيريد.شايد تا كنون كلمه ي عكاسي سلفي به گوش شما خورده باشد.اگر شما نيز جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه خاصي به عكاسي داريد ، بدون شك گرفتن عكس در زواياي خاص و منحصر به فرد مي تواند براي شما بسيار جذاب باشد.توسط ابزار بسيار پر كاربرد مونوپاد ، شما مي توانيد تصواير بسيار زيبا و در زواياي بسيار استثنايي را توليد كنيد.با وجود استفاده روز افزون از ابزارهاي همراه هوشمند نظير تبلت و گوشي موبايل و دوربين هاي عكاسي ديجيتال ،و همچنين ظهور شبكه هاي اجتماعي جديد و ميل به اشتراك گذاري تصاوير ، امروزه بطور ميانگين در هر روز بيش از ۱۰ ميليون عكس سلفي گرفته مي شود و همين امر نشان دهنده جذابيت عكاسي سلفي مي باشد.



پيش تر ها در گرفتن عكس هاي سلفي مشكلاتي وجود داشت.بدون داشتن مونو پاد شما مجبوريد از دست خود براي نگه داشتن دوربين اسفاده كنيد كه همين امر مشكلاتي را بوجود مي آورد.
اول اينكه ممكن است روي شاتر دوربين تسلط نداشته باشيد و نتوانيد به راحتي عكس بگيريد.دوم اينكه زاويه اي كه شما مي توانيد عكس بگيريد بسيار محدود مي باشد و نمي توانيد فضاي مناسبي را پوشش دهيد.
اما به كمك داشتن يك مونوپاد شما مي توانيد عكس هاي بسياري را در زواياي بسيار زيبا و همراه با ابتكار عمل فراوان بگيريد.

مونوپاد

 

امروزه تصاوير سلفي طرفداران بسيار زيادي پيدا كرده و همچنين اين موج هر روز در حال فراگيري بيشتري مي باشد.شايد بتوان گفت همين علاقه باعث شده است تا يك ابزار كاربردي در كنار عكاسي روز پديدار شود كه همه آن را با نام مونو پاد مي شناسند.
به كلام ساده تر مونو پاد يك پايه دوربين است كه جاي پايه هاي قديم را گرفته و شما مي توانيد موبايل يا دوربين ديجيتال خود را به آن وصل كنيد و با توجه به نوع مونو پاد از فاصله ۱ الي ۸ متري عكس هاي زيبايي از خود و دوستانتان بگيريد.



انواع مونو پاد بهمراه ويژگي هاي آن
از مهمترين ويژگي هاي انواع مونوپاد مي توان به سبك بودن و حمل راحت آن اشاره كرد.افزايش طول پايه در تمامي مونو پاد ها به كمك پايه هاي آنتن مانند مي باشد كه بصورت كشويي داخل هم رفته و فضاي كمتري را اشغال مي كند.
اما در خريد مونوپاد بايد دقت كنيد كه پايه اي كه گوشي موبايل يا دوربين عكاسي شما را نگه مي دارد بسيار محكم و داراي پيچ هاي مناسبي باشد كه هم بتواند ابزار عكاسي شما را سفت و محكم نگه دارد و هم توانايي نصب انواع گوشي موبايل و دوربين هاي عكاسي را داشته باشد.



جنس بدنه مونوپاد نيز عاملي بسيار مهم در خريد آن مي باشد.مونوپاد هاي داراي جنس بدنه پلاستيكي كاربرد و استحكام مناسبي ندارند و پس از مدتي متوجه مي وشي كه هزينه اي كه براي خريد اين مدل مونوپاد كرده ايد را به دور ريخته ايد.
دارا بودن شاتر بلوتوث نيز يك عامل بسيار مهم ديگر در خريد مونوپاد به شمار مي آيد.به كمك اين ويژگي شما قادريد تا مونوپاد را به وسيله بلوتوث به گوشي همراه خود وصل كنيد و  هر بار كه دكمه ي تعبيه شده روي ن را فشار ميدهيد به منزله فشردن شاتر دوربين بوده و يك عكس در همان لحظه گرفته مي شود.



اما بدون داشتن شاتر بلوتوث نيز مي توانيد توسط مونو پاد به عكاسي بپردازيد.اما تنها تفاوت آن اين است كه بايد گوشي خود را روي حالت تايمر قرار دهيد و كمي به تكاپو بيفتيد.

اما در مورد روش خريد مونوپاد مي توانيد از فروشگاه تهران خريد به يكي از روش هاي زير عمل نماييد :

۱. بروي دكمه خريد پستي كنار محصول كليك نماييد و همين الان خريد خود را تكميل كنيد.
۲. مي توانيد ادرس پستي و نام محصول و نام گيرنده محصول و كد پستي را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك كنيد.
۳. مي توانيد به صورت تلفني به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نماييد.

چگونه وجه كالا را بايد بپردازم ؟
كاري نداره شما اول خريد كنيد و محصول را دريافت نماييد و بعد از اينكه از رسيدن محصول مطمئن شديد مي توانيد وجه كالا را به مامور پست دهيد . با اين روش بدون هيچگونه دغدغه اي مي توانيد هر خريد كه خواستيد از فروشگاه البرز خريد انجام دهيد.
چه مدت طول مي كشد تا كالاي خريداي شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستي محصول شما برايتان ارسال مي گردد معمولا بين ۲ روز تا نهايتا ۵ روز زمان خواهد برد تا كالاي مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتي بازگشت پول

شما با خيال راحتي مي توانيد از فروشگاه تهران خريد اقدام به تهيه محصولات مورد نظر خود نماييد . ما تمامي محصولات خود را گارانتي كرده ايم و در صورتيكه هر گونه مشكلي درآن ديده شد ما آنرا برايتان به صورت رايگان تعويض خواهيم كرد.



براي خريد يك مونوپاد بهتر است به برند هاي معتبر فكر كنيد تا اينكه بخواهيد يك ابزار ارزان را تهيه كنيد و پس از مدتي از استفاده از آن نا اميد شويد.ما در فروشگاه اينترنتي البرز خريد براي هر ريال هزينه شما ارزش قائل هستيم و تمامي محصولات اين فروشگاه داراي كيفيت بسيار بالايي بوده و تمام تلاش ما بر كسب رضايت مشتريان عزيز مي باشد.
به دليل دارا بودن وزن و حجم كم و حمل راحت مونو پاد ابزار بسيار پر كاربرد و فراگير مي باشد و توسط آن مي توانيد انواع عكس هاي هنري را در زواياي غير معمول تهيه كنيد.



استفاده از مونوپاد در عكس هاي دسته جمعي بسيار لذت بخش مي باشد بطوريكه حتي هنرمندان و شخصيت هاي معروف نيز با مونوپاد عكس هاي زيبايي گرفته اند و به اشتراك گذاشته اند.شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه نياز به تهيه يك عكس دسته جمعي داريد ولي با توجه به ازدحام جمعيت و محدوديت فضا توانايي آن را نداشته باشيد.به كمك مونوپاد مي توانيد اقدام به تهيه عكس هايي متفاوت و خاطره ساز شويد.



يكي از مهمترين نكات در گرفتن عكس هاي زيبا ، محل قرار گيري دوربين است و توسط مونو پاد شما مي توانيد تمامي نقاط كور و غير قابل دسترس را براي عكاسي انتخاب كنيد.

يكي از مزاياي مونو پاد اين است كه مي توانيد آن را در زوايا و اندازه هاي مختلف تنظيم كنيد و كادر تصوير مورد نظر خود را به راحتي هر چه تمام تر و با بهترين دقت بسازيد و عكسي بسيار حرفه اي از خودتان بگيريد.همچنين در انتهاي دستگيره آن بندي جهت نگهداري و حفظ امنيت بيشتر تعبيه شده تا خيالتان از بابت افتادن گوشي و يا دوربين خود راحت باشد. سفارش دهيد)

نوشته شده توسط ليلا در 14:19 |  لينك ثابت   • نظر بدهيد

چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴

سرگرم كننده مفرح و لذت بخش

قوانين مقررات واليبال ساحلي
واليبال ساحلي ورزشي است پر طرفدار براي زنان و مردان و علت آموزش واليبال و گرايش افرادبه اين ورزش سرگرم كننده مفرح و لذت بخش بودن ابن ورزش است كه باعث شده افراد زيادي را به خود جذب كند.باتوجه به زياد بودن طرفداران اين ورزش درسال ۱۹۹۶ (المپيك آتلانتا) به همت آقاي روبن آگوستا به جمع بازيهاي المپيك پيوست وتاكنون پيشرفت هاي بسياري كسب نموده است.اين بازي بين دوتيم دونفره اجراميشود. درزير برخي ازقوانين مهم اين بازي در زمينه تجهيزات وامكانات ذكر شده:
اندازه هاوشرايط زمين
در آموزش واليبال تفاوت زيادي بين ابعاد واندازه هاي زمين واليبال ساحلي بازمين داخل سالن نيست.
منطقه آزاد (ازهرطرف بين ۳ تا۵ متر) ، منطقه يك سوم (حمله ) وجودندارد ، طول زمين ۱۸ متر است، عرض زمين ۹متر، خط وسط زمين وجود ندارد ، پهناي تمام خطوط بين ۵ تا ۸سانتيمتر، فضاي بالاي زمين بايد تاارتفاع ۷ الي ۵/۱۲ متري بدون مانع باشد ، سطح زمين ازشن يا ماسه يك دست كه بايد داراي ۴۰سانتيمتر عمق باشد پوشيده شود،ماسه ازالك گذرانده شود وداراي اندازه قابل قبول باشد و زبروخشن نباشد، اشياء آسيب رسان مثل:صدف ، سنگ و… داخل ماسه نباشد ، خطوط زمين بايدازنواربامواد مقاوم ساخته شده وضمنا اين مواد, نرم وقابل انحناء باشند، براي مسابقات جهاني گفته شده كه يك پارچه قيراندودتهيه شده تاوسط زمين اصلي رادرحالت باراني بپوشاند، رنگ خطوط زمين بايستي كاملا مغاير با رنگ ماسه باشد.فروشگاه اينترنتي تهران خريد اين محصول را براي سراسر كشور به صورت پستي ارسال مي كند.

 

آموزش واليبال
تجهيزات بازيكنان
و شامل شورت يامايو شنا , يك پيراهن يك رنگ وTANK TOP لباس بازيكنان بايستي كاملا ويك طرح داشته باشد شماره بازيكنان بايدبا رنگي خلاف رنگ پيرهن تهيه شده باشد رسم شماره ها ۱۰ سانتيمتر در۵/۱ سانتيمتر است، شماره بايد درجلو ي شورت و يا روي سينه بازيكنان باشد ، كفش و جوراب را نبايد استفاده كرد مگر با اجازه داور، به همراه داشتن هرگونه اشياء كه باعث جراحت ومصدوميت بازيكن ديگر شود ممنوع است.
قوانين تور واليبال ساحلي
در آموزش واليبال طول تور ۱۰متر است و عرض آن يك متراست و سرتاسر بالاوپايين تور نواري به پهناي ۵ تا ۸ سانتيمتر ازجنس كرباس دوخته شده كه رنگ آن آبي سير ويا رنگهاي روشن است،نوارهاي عمودي (كناري تور) كه روي خطوط طولي زمين قرارميگيرند هم داراي ۵ تا ۸ سانتيمتر پهنا مي باشند، درپشت نوارهاي كناري مانند بازي سالني دو آنتن به ارتفاع ۱۸۰ سانتيمتر نصب مي شود كه يك متر آن درتور و۸۰سانتيمتر آن دربالاي تور قراردارد وفضاي بالايي زمين رامشخص ميكنند ، جنس اين آنتن ها ازفايبرگلاس نشكن وبه قطر يك سانتيمتر ساخته مي شود، ارتفاع توربراي زنان ۲۴/۲ و براي مردان ۴۳/۲ متر درنظرگرفته مي شود،ميله هاي نگهدارنده تور هم بايد كاملا گرد بوده وبا بالشتك هاي ويژه پوشيده شوند.
تاريخچه واليبال ساحلي
روش امتياز گري در در آموزش واليبال ساحلي ۲ ست از۳ ست يعني به صورت برد رالي اين روش در كنگره المپيك سال۲۰۰۰سيدني پيشنهاد شد كه در ست اول و دوم امتياز ۲۵است و امتياز ست سوم۱۵و دست ها بدون سقف محدوديت باشد و بايد برنده ست ۲امتياز بيشتر از حريفش باشد كه پس از تصويب نهايي فرمت الف و ب حذف مي شوند. قوانيني به صورت آزمايشي تا پايان۱۳۸۰انجام شد و بعد از تاييد آن در فدراسيون واليبال جهاني تصميم گيري كلي به كليه فدراسيون هاي جهان ابلاغ شد.كه قوانين به شرح زير است:
۲ ست از بازي از ۳ ست به صورت رالي انجام مي شود. كه ست اول و دوم ۲۱ امتياز و بعد در صورت مساوي شدن ست سوم ۱۵ امتياز ي مي باشد و اختلاف امتياز براي برنده شدن ۲ امتياز است.

خريد آموزش واليبال
در ست اول و دوم بعد از اينكه ۱۰ امتياز توسط دو تيم با يك تيم بدست آوردند،بايد زمين خود را بدون تاخير عوض كنند.و استراحت براي هر ست ۲ تا ۳۰ثانيه اي مي باشد.
قــوانيــن و مـقـررات واليــبال ساحـلـــي
۱٫ كل بازيكنان ۲نفر، بازيكنان داخل زمين ۲ نفر،۷نفر داور شامل ۲ داور و ۴ داور خط و نويسنده ،اندازه زمين به ۱۶ متر و عرض ۸ متر،خطوط زمين پارچه اي به عرض ۵ سانتيمتر كه رنگ اآن با زمين متفاوت باشد، نوع توپ ساخته شده از يك رويه قابل انعطاف و كروي شكل باشد و به گونه اي باشد كه رطوبت را جذب نكند. رنگ توپ مخلوطي از آبي و سفيد و زرد و… باشد و محيط توپ ۶۸ سانتيمتر و باد توپ بيشتر از توپ زمين باشد، تعويض يا جانشيني براي بازيكنان وجود ندارد،استفاده از عينك و كلا مجاز است.

واليبال ساحلي در المپيك
واليبال ساحلي يكي از پر تماشاگرترين رشته‌هاي المپيك در اين ۳ دوره بوده. كه در سال ۱۹۹۶ به عنوان يك ورزش نمايشي بوده و از المپيك آتلانتا يعني در سال۱۹۹۲در المپيك بارسلون به صورت يك ورزش رسمس برگزار مي شود. برزيل با كسب دو مدال طلا ، چهار نقره و يك برنز و آمريكا با كسب سه مدال طلا، يك نقره و يك برنز ۲ تيم با حضور ۳۲ تيم برگزار مي گردد.زيرا در ورزش واليبال ساحلي حداكثر دو تيم مجاز هستند كه در المپيك حضور داشته باشند.

 

نوشته شده توسط ليلا در 14:14 |  لينك ثابت   • نظر بدهيد

چهارشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۹۴

طرحي منحصر به فرد

از آنجايي كه فوتبال با آموزش فوتسال خيلي شباهت اسمي دارند عده اي تصور ميكنند كه فوتسال همان فوتبال اس اما در سالن! اما اين تصور كاملاً اشتباه است و در فوتسال و فوتبال تفاوتهاي زيادي وجود دارد.
در زير به شرح مختصري از تفاوتهاي فوتبال با فوتسال ميپردازيم:
۱٫در زمين:
زمين فوتبال:زمين چمن ميباشد اما بزرگ،و اندازه ي زمين ۶۴در ۱۰۰متر،
زمين فوتسال:زمين چمن نميباشد در سالن است و كوچك،۲۰در ۴۰متر ميباشد.
۲٫تعداد بازيكنان اصلي:
فوتبال:۱۱بازيكن (فوتباليست)اصلي دارد،
فوتسال:۵بازيكن اصلي دارد
۳٫دروازه:
فوتبال:در فوتبال دروازه سايز بزرگتري دارد،

 

فروشگاه تهران خريد اين محصول ارزشمند را با كيفيت بالا ارائه مي دهد.

آموزش فوتسال
آموزش فوتسال:دروازه در سايز و ابعاد كوچكتر نسبت به فوتبال. اندازه زمين بازي: طول = حداقل ۲۵ متر و حداكثر ۴۲ متر. عرض = حداقل ۱۵ متر و حداكثر ۲۵ متر. در مسابقات بين‌المللي به اين گونه است كه: طول = حداقل ۳۸ متر و حداكثر ۴۲ متر. عرض = حداقل ۱۸ متر و حداكثر ۲۵ متر. پهناي كليه خطوط ۸ سانتيمتر است اندازه دايره وسط زمين ۳ متر مي‌باشد. فاصله نقطه پنالتي تا خط دروازه ۶ متر مي‌باشد. فاصله نقطه پنالتي دوم تا خط دروازه ۱۰ متر و اندازه ربع دايره‌هاي گوشه زمين (كرنر) ۲۵ سانتيمتر مي‌باشد كه در ابعاد زمين بسكتبال است.
۴٫تعداد ذخيره ها يا تعويضيها:
فوتبال:در فوتبال بازيكنهاي ذخيره از ۳ تا ۷ بازيكن متغيير است كه معمولاً ۳ ذخيره ميباشد.
فوتسال:تعداد بازيكن هاي ذخيره ۹ تا ميباشد.
۵٫رنگ لباس دروازه بان:
فوتبال:رنگ لباس دروازه بان مانند سايرين بازيكن هاي تيم است،
فوتسال:رنگ لباس دروازه بان با بقيه ي بازيكنها فرق دارد.
۶٫تعداد داورها:
فوتبال:در فوتبال تعداد داورها ۴تا ميباشد،يك داور اصلي–دو كمك داور-يك داور چهارم،
فوتسال:تعداد داورها ۲تا ميباشد.يك داور اصلي-يك كمك داور-يك منشي-يك وقت نگه دار.
۷٫تعويض بازيكن:
فوتبال : هرموقع كه بخواهند نيست بلكه تعويض در زمان استراحت و فراغت از بازي صورت ميگيرد،كه حداكثر۳نفر.
فوتسال:در آموزش فوتسال و آموزش آن بايد خاطر نشان كرد كه تعويض بازيكن محدوديتي ندارد و آزاد است و به صورت پروازي صورت ميگيرد.
۸٫وزن توپ:
وزن توپ در فوتبال سبكتر از وزن توپ در فوتسال ميباشد كه در فوتسال توپ؛ محيط آن حداقل ۶۲ و حداكثر ۶۴ سانتيمتر وزن توپ ۳۹۰ الي ۴۳۰ گرم (توپ نمره ۴) شناسايي استاندارد هنگامي كه توپ از ارتفاع ۲ متري به زمين رها مي‌شود نبايد بيشتر از ۶۵ و كمتر از ۵۵ سانتيمتر از زمين مسابقه جهش نمايد.
فوتبال:۶۸در۷۰سانتيمتر،
فوتسال:۶۲تا ۶۸سانتيمتر.

خريد آموزش فوتسال
۹٫خطاهاي تيمي:
هرخطا در فوتسال يك ضربه ي آزاد دارد و ۷ تا پنالتي اما در فوتبال به اين گونه نيست!
فوتبال:محدوديت خطاي تيمي ندارد،
فوتسال:محدوديت دارد از خطاي مستقيم پنجم به بعد تيم با ضربه ي پنالتي و از روي خط بايد زده شود،
۱۰٫كارت قرمز:
فوتبال:در فوتبال هر بازيكني كه كارت قرمز بگيرد بيرون ميرود و قابل بازگشت مجدد به زمين فوتبال نميباشد اما در آموزش فوتسال و قوانين آموزشي آن آمده است كه وقتي بازيكني كارت قرمز ميگيرد تنها به مدت ۲ دقيقه يكي ديگه مي آيد جايگزين بازيكن قبلي ميشود
۱۱٫آفسايد:
فوتبال: در فوتبال آفسايد وجود دارد ،
فوتسال: آفسايد ندارد
۱۲٫در محدوديت خطا
۱۳٫كشيدن اوت :
فوتبال:با دست صورت ميگيرد،
فوتسال:با پا صورت ميگيرد
۱۴٫ محدوديت زماني كشيدن اوت در فوتسال اما در فوتبال محدوديت ندارد،
۱۵٫در فوتسال دادن پاس به عقب به دروازه بان خطا محسوب ميشود اما در فوتبال به اين گونه نيست،
۱۶٫تايم بازي:
فوتبال:دو نيمه ۲۰ دقيقه اي ،
فوتسال:دو نيمه ي ۴۵ دقيقه اي .
۱۷٫زمان استراحت:
فوتبال:زمان استراحت در جريان بازي موجود نيست،
آموزش فوتسال:در هر نيمه يك زمان يك دقيقه اي .
۱۸٫شروع بازي:
فوتسال:با پرتاب با دست دروازه بان بازي شروع ميشود،
فوتبال:با ضربه ي پا ي دروازه بان بازي شروع ميشود.
۱۹٫نگه داشتن توپ توسط دروازه بان:
فوتسال:نميتواند بشتر از ۴ثانيه در نيمه ورودي توپ را در اختيار داشته باشد،
فوتبال:دروازه بان پس از دريافت ۶ثانيه بيشتر نميتواند توپ را در دستان خود نگه دارد.
۲۰٫زمان براي شروع بازي:
فوتسال:۴ثانيه در نظر گرفته شده است،
فوتبال:زمان قطعي در نظر گرفته نشده است.
منطقه ي كرنر:
فوتبال:منطقه ي زدن كرنر وجود ندارد ،
فوتسال:از گوشه ي زمين از روي خط بايد زده شود كه منطقه ي كرنر محسوب شود،
جايگزين بازيكن اخراج شده:
فوتبال:بازيكن اخراج شده جايگزين ندارد،
فوتسال:پس از دو دقيقه و يا دريافت يك گل يك بازيكن ميتواند جايگزين شود،
فوتبال:بازيكن اخراج شده جايگزين ندارد.
ضربه ي اوت:
فوتبال:با دست انداخته ميشود،
فوتسال: با پا زده ميشود.
استراحت بين دو نيمه:
فوتبال:۱۵ دقيقه،
فوتبال:۱۰ دقيقه.

آموزش فوتسال
كه هر علاقه مندي به فوتسال در ابتدا لازم است با اين قوانين در آموزش فوتسال آشنا باشد تا بتواند در اين حرفه و ورزش موفق باشد و قوانين اين ورزش را بايد مطالعه كند تا اصول را در آموزش فوتسال ياد بگيرد.

فوتسال:
فوتسال و آموزش آن قواعد و قوانيني دارد كه اين ورزش را مثل هر ورزش ديگه اي از ديگر رشته ها متمايز ميكند.
به بازي درون سالن فوتسال ميگويند.
حال در زير به ۴ تا از قوانين مهم فوتسال و مهرت در آموزش آن ميپردازيم:
۱٫زمين بازي (اندازه ي بازي):
طول = حداقل ۲۵ متر و حداكثر ۴۲ متر ،عرض:حداقل ۱۵ متر و حداكثر۲۵ متر.
در مسابقات بين المللي زمين فوتبال بايد زمين فوتبال؛ طول = حداقل ۳۸ متر و حداكثر ۴۲ متر، عرض = حداقل ۱۸ متر و حداكثر ۲۵ متر باشد. پهناي كليه خطوط ۸ سانتيمتر و
اندازه دايره وسط زمين ۳ متر و
فاصله نقطه پنالتي تا خط دروازه ۶ متر و
فاصله نقطه پنالتي دوم تا خط دروازه ۱۰ متر و .
اندازه ربع دايره هاي گوشه زمين (كرنر) ۲۵ سانتيمتر مي باشد.
اندازه ي دروازه:
فاصله ي بين دو تير دروازه ۳ متر و فاصله ي(ارتفاع) تير افقي (بالاي دروازه )تا زمين ۲ متر ميباشد و اما بايد متذكر شويم؛ ورود و خروج بازيكن هاي ذخيره يا جانشين بايد در
محدوده خاصي از زمين فوتسال صورت گيرد.
۲٫ قانون چگونگي توپ فوتبال: در قانون دوم در آموزش فوتسال و يادگيري آن بايد در مورد توپ اطلاعات كافي داشته باشيم كه اندازه ي توپ بايد چگونه باشد ، معمولاً توپ فوتسال ار جنس چرم يا موادي مانند چرم ميباشد،محيط توپ فوتسال كه يك شيء كروي ميباشد بايد از ۶۲ تا ۶۴ سانتي متر باشد . توپ نمره ي۴: وزن توپ در شروع بازي نبايد از ۳۹۰ گرم كمتر باشد و از ۴۳۰ گرم هم نبايد كمتر باشد، حال براي درك اين موضوع كه چه توپي استاندارد است و مناسب ورزش و آموزش فوتسال ميباشد اين است كه وفتي توپ را از ارتفاع دو متري رها ميكنيم و به طرف زمين مي افتد نبايد بيشتر از ۶۵ سانتي متر و بيشتر از ۵۵ سانتي متر از زمين مسابقه بالاتر ويا پايين تر رود و جهش يابد. و اما فشار توپ بايد بين ۴ تا ۶ اتمسفر باشد و ازين مقدار نبايد بيشتر يا كمتر باشد،كه همان ۴۰۰ تا۶۰۰ گرم برسانتي متر مكعب باشد ، كه اگر با تست اين موضوع از مناسب بودن توپ فوتسال براي آموزش يا مسابقه يا تمرين مطمئن شديم ميتوانيم با اين توپ شروع به بازي كنيم و البته بايد از لحاظ سالمي و عيب و ايراد نداشتن مثل سوراخ بودن توپ قبل از بازي اطمينان حاصل كنيم.
۳٫قانون تعداد بازيكنهاي اصلي و ذخيره ي فوتسال:
براي آموزش دادن فوتسال و يا يادگيري آن لازم است اطلاعاتي را در مورد بازيكنهاي اصلي و ذخيره داشته باشيم كه در زير ذكر ميكنيم :
در قواعد و قوانين فوتبال تعداد بازيكنهاي اصلي نبايد از ۵ تا بيشتر و يا از ۵ تا كمتر باشد كه در اين صورت اگر هم به دليل اخراج شدن بازيكن ها به هر علتي نبايد از ۳تا كمتر شود و گرنه كلاً بازي تعطيل ميشود. يكي از اين بازيكنهاي اصلي دروازه بان ميباشد كه رنگ لباس وي با بقيه ي بازيكنهايس تيم فرق ميكند.
تعداد بازيكنهاي ذخيره ي هر تيم بايد ۷ نفر باشد كه در صورت تعويض بازيكن آن هم قواعد و اصولي را درد كه زماني پايان ميپذيرد كه بازيكن جانشين وارد زمين بازي شود.و اما اگر بازيكن اخراج شده زمين را ترك نكند و جانشين آن وارد زمين شود ، تيم مورد نظر و بازيكنهاي مزبور با اخطار داور مواجه ميشوند كه داور بازي را را متوقف ميكند البته بارعايت آوانتاژ به حريف تيم ،بازيكن اخراجي را بيرون ميفرستد و بازيكن جانشين اخطار ميدهد و بازي را با يك ضربه ي آزاد غير مستقيم از جايي كه توپ بايد زده شود به نفع تيم حريف انداخته ميشود.
در آموزش فوتسال بايد بدانيم، وقتي كه داور بازي را قطع كرد و توپ درون محوطه ي جريمه باشد با انجام يك ضربه ي آزاد غير مستقيم از روي خط محوطه ي جريمه و نزديكترين جايگاه به جايگاهي كه توپ متوقف ميشود صورت ميپذيرد.
اگر بازيكن ذخيره يا اخراجي (تعويض ) به غير از محدوده ي ورود و خروج بازيكنهاي اين چنيني در آموزش قواعد فوتسال رفت و آمد كنند در آن صورت بايد داور اخطاري به بازيكن مورد نظرو خطا كننده در فوتسال بدهد و دوباره بازي را از نو شروع كنند و با انجام يك ضربه ي غير مستقيم عليه تيم خطا كننده در محلي كه توپ در زمان توقف بازي وجود داشته باشد صورت بپذيرد.
۴٫قانون وسايل بازيكنان فوتسال:
در قواعد و قوانين فوتسال و آموزش آن بايد بازيكن را متوجه كنيم كه هنگام بازي بايد چه چيزهايي را بپوشد و يا به همراه خود داشته باشد معمولاً و اكيداً وسايل مورد نظر ؛پيراهن ورزشي ،شورت،قلم بند ، جوراب و كفش ميباشد كه تنها اينها را ميتواند چه در شروع بازي و چه در حين بازي همرا ه خود داشته باشد كه از خيلي از خطرات ميكاهد و موجب ميشود كه براي بازيكنان مشكل جدي ايجاد نشود و دست و پا گير نباشد.پوشيدن كفش براي آموزش فوتسال ملزوم ميباشد و حتماً بايد رعايت كنيم كه اين مورد را در تمرينات فوتسال جدي بگيريم و گرنه بازيكن مورد نظر اخطار ميشود و حتي تعويض وسايل او بايد با اجازه ي داور و در هنگام توقف بازي صورت ميپذيرد.
هر پيراهني براي بازيكنان فوتسال شماره ي خاصي دارد كه اين شماره از ۱تا ۱۵ ميباشد و بايد حتماً واضح باشد.
جوراب بايد روي قلم بند باشد به گونه اي كه قلم بند پيدا نباشد و حتي ايرادي ندارد دروازه بان شلوار ورزشي بپوشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۳۲:۲۶ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :